Opsigelse/termination

Vi oplever flere beboere der opsiger deres lejlighed og forventer at de kan gøre det med meget kort varsel.

Jævnfør din lejekontrakt, har du, hvis du bor i en et-værelses lejlighed to måneders opsigelse, fra den 1. i måneden. Bor du i en to-værelseslejlighed har du tre måneders opsigelse.

Du skal altså opsige lejligheden enten to eller tre måneder før du skal flytte. 

Husk at du skal flytte den 15. i den sidste måned.

_____________________________________________

We see more people canceling their apartment and expecting to be able to do so at short notice.

According to your lease, if you live in a one-room apartment, you have two months’ notice, from the 1st of the month. If you live in a two-room apartment, you have three months’ notice.

You must therefore cancel the apartment either two or three months before you have to move.

Remember to move on the 15th of the last month.

 

Cykler/bicycles

Der er blevet sat gule bånd på alle cyklerne, for at få ryddet ud i gamle cykler som ikke bliver brugt.
De cykler der stadig bliver benyttet behøver man blot fjerne de gule bånd på, og så bliver de stående.
Resterende cykler vil blive fjernet efter en måned, og sat i kælderen hvor vi opbevarer dem i et år.

_____________________________________________________

To get rid of old unused bicycles we have marked them all with yellow cloth.
You simply remove the piece of cloth from your own.
Bicycles still marked with a cloth will be removed after a month, and put in the basement where we store them for a year.
 

Gangarealer/corridors

Det er ikke tilladt at stille sko, Affald eller andet i gangarealerne, eller i trappeopgangene.

Dette er både på grund af sikkerhed i tilfælde af brand, for ikke at være til gene med lugt og adgangsproblemer for naboerne, samt for at vores ansatte ikke skal flytte rundt på det ved rengøringen.

Sko og lignene vil blive fjernet. Fortsætter man med det, vil det medfører bøder, som vi vil få af brandmyndighederne, hvis de kommer på uanmeldt tjek.

___________________________________________________

It is not allowed to put shoes, trash or anything else in the corridors or in the stairwells.

This is both due to safety in the event of a fire, so as not to bother with stench and access problems for the neighbors, as well as so that our employees do not have to move it around during cleaning.

Shoes and the like will be removed. If you continue with it, it will result in fines, which we will receive from the fire authorities if they come on unannounced check.

Scroll til toppen

Vi bruger cookies for at kunne give dig den bedste oplevelse. Ved at bruge vores side accepterer du brugen af cookies.