Hvad kan jeg forvente hjælp til?

Det hjælper vi med!

Man kan altid henvende sig på kontoret med forespørgsler, men her er en række serviceydelser vi hjælper med (listen er ikke uudtømmelig).

Kontoret:
> Oprettelse af PBS-aftaler i forbindelse med husleje.
> Hjælp til at bruge kollegiets faciliteter (Vaskeri, fitnesslokalet og andet).

Den tekniske afdeling:
> Hjælp til faste installationer (kogeplader, ovn, komfur og køleskab).
> Udskiftning af elpærer i de faste lamper som er i lejligheden (badeværelse, køleskab og emhætte).
> Hjælp til løse skabslåger, blandingsbatterier og andet fast inventar.
> Hjælp til el-installationer (sikringer, stikkontakter og lampesteder).
> Hjælp til stoppede afløb og løbende toiletter.
> Problemer med nøgler og nøglechip,
> Kortvarig udlån af værktøj.



Scroll to Top

Vi bruger cookies for at kunne give dig den bedste oplevelse. Ved at bruge vores side accepterer du brugen af cookies.