Hvad kan jeg forvente hjælp til?

Det hjælper vi med!

Man kan altid henvende sig på kontoret med forespørgsler i åbningstiden (Kl. 13.30-15.30) eller sende os en mail på kontor@tekniskkollegium.dk, men her er eksempler på serviceydelser vi hjælper med.

Kontoret:
> Oprettelse af PBS-aftaler i forbindelse med husleje
> Hjælp til at bruge kollegiets faciliteter (Vaskeri, fitnesslokalet og andet)

Den tekniske afdeling:
> Hjælp til faste installationer (kogeplader, ovn, komfur og køleskab)
> Udskiftning af elpærer i de faste lamper som er i lejligheden (badeværelse, køleskab og emhætte)
> Hjælp til løse skabslåger, blandingsbatterier og andet fast inventar
> Hjælp til elinstallationer (sikringer, stikkontakter og lampesteder)
> Hjælp til stoppede afløb og løbende toiletter.
> Problemer med nøgler og nøglechip
> Kortvarig udlån af værktøj.

 

 

Scroll to Top

Vi bruger cookies for at kunne give dig den bedste oplevelse. Ved at bruge vores side accepterer du brugen af cookies.