Hvad kan jeg forvente hjælp til?

Udover alle konkrette henvendelser, står vi altid til rådighed for en ægte og personlig samtale, hvis du har brug for en til at lytte, samtale med eller hjælpe med personlige problemer.

Vi er mennesker og ved, at unge mennesker har brug for støtte og omsorg, når de flytter væk fra deres nære forbindelser.

Derfor står vi klar til at hjælpe dig til er komme videre og udvikle dig.

Det hjælper vi med!

Man kan altid henvende sig på kontoret med forespørgelser, men her er en række serviceydelser vi hjælper med (listen er ikke uudtømmelig).

Kontoret:
> Oprettelse af PBS-aftaler i forbindelse med huseleje.
> Ansøgning om boligstøtte og enkeltydelse.
> Hjælp til at bruge kollegiets faceliteter (Vaskeri, fitneeslokalet og andet).

Den tekniske afdeling:
> Hjælp til faste installationer (kogeplader, ovn, komfur og køleskab).
> Udskiftning af elpærer i de faste lamper som er i lejligheden (badeværelse, Køleskab og emhætte).
> Hjælp til løse skabslåger, blandingsbatterier og andet fast inventar.
> Hjælp til el-installationer (sikringer, stikkontakter og lampesteder).
> Hjælp til stoppede afløb og løbende toiletter.
> Problemer med nøgler og nøglechip,
> Kortvarig udlån af værktøj.

Har du andre forhold som du mener vi kan hjælpe med, er du velkommen til at henvende dig, så tager vi en snak om det!

“Vi elsker at servicere vores nuværrende og kommende beboere”

Scroll til toppen

Vi bruger cookies for at kunne give dig den bedste oplevelse. Ved at bruge vores side accepterer du brugen af cookies.